piątek, 15 marca 2013

Mały kompromis

Przedstawione dzieło powstało w ramach kompromisu z moją mała córeczką :) Jak już kiedyś wspominałam strasznie ucieszyła się kiedy zobaczyła, że skończyłam szyć narzutę brata. Pytam co się tak cieszy. A ona na to : bo skończyłaś i teraz mi uszyjesz z Hello Kitty. Ja na to, że ma narzutę już. Ona że owszem ma ale nie z Kitty. No ale ja nie mam zamiaru szyć jej narzuty skoro już jedną posiada :) Ale postanowiłam zrobić jej niespodziankę i uszyłam kołderkę podszytą mięciutkim minky. Oczywiście z Helo Kitty :) Skończyłam jak już spała więc leży na kanapie i czeka na poranek. A ja już nie mogę się doczekać kiedy rano zobaczę jej minkę :)
A tak oto prezentuje się niespodzianka dla mojej córeczki :)




RADOŚĆ W OCZACH DZIECKA - BEZCENNE ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz